Civil Nemzeti Ellenállás

- kérem megosztani -

CIVILKORMÁNY FELHÍVÁSA
CIVIL NEMZETI ELLENÁLLÁS HÁLÓZATA

Cegléd, 1848. szeptember 24.
“Hozzád jövék el derék magyar nép,
elárult hazám reménye, vára, oszlopa”
s szavára itt e téren kapva szárnyra
zúgott fel, mint a vihar orgonája:
Kossuth Lajos azt üzente …
(Kossuth toborzó szózatából)

Tisztelt Honfitársaink!

ELÁRULT HAZÁNK VÉDELME megköveteli a széleskörű nemzeti ellenállás és közvetlen hálózata megszervezését, amely most már túl kell mutasson a devizahiteles sanyargatás elleni fellépésen és a demokratikus magyar jogállam védelmében egyesülnie kell valamennyi hazaszerető civilnek. Senki más, csak mi magunk tudjuk megvédeni családunkat, javainkat és országunkat, valamint a népszuverenitás eszméjét. Felhívjuk a magyar rendvédelmi szervek és titkosszolgálatok nemzeti szárnyát, hogy lojalitásával álljon ki a magyar nemzeti ellenállás nemzetbiztonsági ügye mellett.

ISZLÁM MENEKÜLT PROPAGANDA HAZUGSÁGA. A választásokat befolyásoló menekültkérdés feketén-fehéren másként merült fel. A kormányzati menekültkérdés más volt, nevezetesen az, hogy elfogadjuk az Európát szétverő iszlamizációt, vagyis befogadjuk az iszlám menekülteket (USA-Soros-érdeke) vagy befogadjuk/visszafogadjuk a zsidó bevándorlókat (USA-Soros-Izrael-érdeke). Amit érthetetlenül hétpecsétes titok alatt tartanak az, amit látunk, hogy a kormányzat a zsidó bevándorlás mellett – egyebekben helyesen – döntött és ez azért helyes, mert a magyarság, valamint a hazai zsidóság és leszármazóinak sorsa (éljenek bárhol a világban) összefonódik történelmünkkel, nekik ugyanúgy hazájuk ez az ország (Radnóti) és akiket/leszármazóikat egy bűnös szélsőséges magyar állami asszisztenciával tevőleges holokauszt után évtizedekkel nem lehet kitenni egy iszlám betörésnek sem, mert az egyenlő a közel-keleti háború (arab-izraeli-konfliktus) hazánkba történő importálásával. A Soros-terv ellen tehát nem is kellett védekezni, nemzetközi nagyhatalmi erőtérben soha fel nem merült ennek iszlám menekülteket befogadó változata. A határvédelmi zárat tehát a magyar kormányzatnak a nagyhatalmak megengedték, szemben a megtévesztő és pöffeszkedő “hazavédelmi” propagandával. Na, ezt bevették a magyar választópolgárok. A kormányzópárt festett nekik egy “bevándorló iszlám patás ördögöt” és azt kellett csépelni a kocsmákban és a szavazófülkében. Hát tényleg ennyire sötétek lennénk, a magyar intelligencia ide süllyedt? Az európai iszlamizáció pedig teljesen más síkon zajlik, annak célja a német állam szétverése azért, mert az USA egyrészt meg akarja akadályozni az orosz nyersanyag és a német intelligencia egyesülését (Oroszország transz-atlanti térnyerését), másrészt az USA meg akarja törni az Európai Unió belső piaci rezsimjének az amerikai szabadkereskedelmi doktrínát akadályozó szerepét, ennek kivitelezése pedig nem más mint Európa legyengítésének új Kalergi-terve (Rothschildok által finanszírozott Richard Coudenhove-Kalergi gróf “lopakodó népirtás Európa népei ellen” aktualizált terve – lsd. itthttp://nyomaban.blogger.hu/2015/02/11/coudenhove-kalergi-terv-lopakodo-nepirtas-europa-nepei-ellen).

HITSZEGŐ KORMÁNYUNK ÉS PARLAMENTÜNK tagjai akár ülhetnének az USA Képviselőházában, Oroszország Állami Dumájában, Izrael Kneszetjében is. Igaz, hogy nagy nyomás nehezedik a magyar államra e három nagyhatalom részéről, azonban ilyen erőtérben manőverezni nem lehet és csak szilárd világos nemzeti alapokra lehet építkezni és ezt el kell magyarázni az egyébként befogadó magyar nemzetnek. A menekültügyben hozott zsidó bevándorlást elfogadó helyes döntés mellett azonban kormányzatunk szereptévesztésbe került és úgy gondolta és gondolja ma is, hogy ezzel az állami szuverenitást is fel kellett adnunk. Ez államférfiúi tévedés. Az állami főhatalom átadására senki nem kényszerítette a magyar kormányzatot, hanem az a saját politikai-gazdasági-pénzügyi elitérdekei mentén engedte meg a szuverén magyar állami főhatalom külföldi befolyásolását. Ez átvezet az állami bűnözéshez, amely szervesen összefonódik az amerikai, orosz, izraeli titkosszolgálatok ölelő karjaiba omlással.

ÁLLAMI BŰNÖZÉS többek között az állami főhatalom törvények alól történt kivonásával az állam és a pénzügyi oligarchia megállapodása a devizahitelesek kifosztására, valamint ezt biztosító törvények megalkotása és a bírói főhatalom állami kényszerrendjével való végrehajtatása, azután állami bűnözés a különböző eredetű fekete és szürke pénzforrások – “devizahitelesek pénze, balalajka, kábszer, multiktól beszedett raklapokon álló védelmi készpénzek” – tisztára mosása a pénzügyi rendszerben. Itt álljunk meg, mert a Nemzetközi Fizetések Bankja – BIS (Bázel) és az USA-FBI ellenőrzése alól a cash (készpénz) mozgatás professzionális megszervezésével a szervezett bűnözés utolsó láncszeme a források visszakereshetetlensége is megvalósul. És itt összeér az előző bekezdésben taglalt külföldi titkosszolgálati térfoglalás és az állami bűnözés, mert e kettő édes gyermeke az, hogy a hazai pénzek nem itthon kötnek ki, hanem csak néhány % a hazai állami bűnözőknek (ez is elég tetemes vagyonosodásra, pártok túlélési pénzalapjaira), míg a többiből a pénz útját egyengető külföldi szolgálatok itthon – a hazai titkosszolgálatok szeme láttára – folyamatosan lefinanszírozzák magukat. Erre mondja a pesti szleng, hogy ilyen a világon nincs …, hát van, itt nálunk van. És akkor mi a magyar rendvédelmi szervek és titkosszolgálatok szerepe, nos mi lehetne, hát vélhetően nem más mint az, hogy mind rá vannak állítva a piszkos pénz hazai és külföldi útjának “védelmére”. Ja és az hogy magyar nemzetbiztonság, nos ilyen kockázat maximum az állami bűnözést fürkésző állampolgárok tekintete. Köpni tudnék, ha arra gondolok, hogy mondjuk hét magyar szolgálat az állami bűnözés védelmére van ráállítva.

VÁLASZTÁSOK INFORMATIKAI BRAVÚRJA. A parlamenti pártok frakciói végig elnézték és vélhetően a jövőben is szemet hunynak az állami főhatalom bűnözése felett. Hiszen maguk is annak részvényesei. Ilyen országgyűlésre a magyar népnek semmi szüksége nincsen. És itt térjünk át a teljességgel reménytelen választási jogorvoslatok kérdésére. Kihez és miért? Olyan országban, ahol a demokratikus választások napján a végrehajtó hatalom rendőri erőket mozgósíthat, ott beszélni sem lehet tisztességes választásokról. A világban elterjedt “cyber” bűnözés a választási szoftvereket sem kíméli. Az már szinte köztudott, hogy az USA elnökválasztáson Gore szenátor az egyik szövetségi államban elérte a szavazatok újraszámlását. Nálunk az informatikai szóbeszéd szerint 2006. évi választásokat már informatikailag befolyásolták, majd 2010., 2014., 2018. során vélhetően már csak “2/3-os szoftvereket” használnak. Ilyen kis államban lehetséges, ezért sarkalatos törvénymódosítással egyszerűen a kézi szavazatszámlást kell 2/3-os törvénybe iktatni és ki kell szűrni az informatikai bravúrokat a rendszerből. Informatikailag ellenőrizhetetlen a főhatalom, így az nincs már a népszuverenitás kezében. A választások egy színjáték és eredménye a sírás és nevetőgörcs határán terem. Úgy néz ki a helyzet, hogy mindenki maximum otthon a kilincsét markolhatja, de a népszuverenitást érvényesítő választásokat már “hekkelik”. Az állami főhatalom tehát más bűnözés mellett kibernetikai bűnözéstől sem riad vissza. Magyarországon tehát ellenőrizhetetlen az állam és az állami főhatalom.

CIVIL NEMZETI ELLENÁLLÁS (1)-(4) PONTOS TERVE. A Jog és Igazság Mozgalom Civil Társaság (virtuális “Civilkormány”) égisze alatt meg kell szerveznünk a 106 választókerületben az egyébként is már meghirdetett 106 klubunkat, és általa saját közvetlen civil nemzeti hálózatot kell felállítanunk és ezen klubok keretein belül kell alkotmányos nemzeti ellenállást kifejtenünk. A nemzeti ellenállás feladata egyszerű: ellenőrzés alá vonni az államot alkotmányos eszközökkel, így először is csak (1) megszervezzük a klubjainkat és (2) klubjainkban asztaltársaságokat alakítunk, nyilvános szórakozóhelyeken jövünk össze és hangosan beszélgetünk, ezután (3) Cegléden Kossuth toborzó beszédének helyszínén országosan zászlót bontunk, majd pedig országos klubjaink mint országos hálózatunk útján (4) országosan demonstrálunk és végül tiltakozó (protest) autós és gyalogos menetek Battonyától Nemesmedvesig. Szét kell teríteni az ellenállást országosan és el kell felejteni a pártok által irányított Budapesten ellenőrzött protestáló múltat. És végül ki kell vonni a pártok befolyása alól a nemzeti ellenállást, mert az olyan mintha magával az állami bűnözéssel paktálnánk le.

TALPRA MAGYAROK, mert ma a devizahitelesek házát veszik el, holnap mindenkit megfosztanak a vagyonától és végül mi magyarok leszünk menekültek a világban, ahol senki nem fog befogadni egy saját szabadságát kivívni nem tudó, magát szégyenlő nemzetet. Nem lehetünk ilyen alávalók, ezért akinek van még önbecsülése az jelentkezzen a lentebb megadott elérhetőségeinken. Azonban a 106 klubvezető csak az lehet, akinek elvették a házát vagy más súlyos érdeksérelmet szenvedett, ezért elkötelezettségéhez kétség nem férhet és ezt igazolnia is tudja. Felejtsétek el a megmondó embereket, a kétpólusra osztó és internetet szétverő levelezőket, csak magatokban bízzatok és eljön nekünk is az igazságunk órája.

Alapszabályunk:
www.jogesigazsag.hu

Klubvezetők jelentkezése:
jogesigazsagmozgalom@gmail.com

Belépési dokumentumok igénylése:
jogesigazsagmozgalom@gmail.com

Melléklet: Civilkormány Nemzeti Ellenállás Hálózata

Érd, 2018. április 13.

Jog és Igazság Mozgalom Civil Társaság
képv. dr. Kriston István törvényes képviselő
kül- és biztonságpolitológus

———————————————————————————————-
Jog és Igazság Mozgalom Civil Társaság
CIVILKORMÁNY NEMZETI ELLENÁLLÁS HÁLÓZATA
106 KLUB ÉLÉRE – 106 CIVIL KLUBVEZETŐT KERESÜNK
Cél: civil nemzeti ellenállás hálózatának megszervezése
Klubvezetőnek jelentkezése:
jogesigazsagmozgalom@gmail.com

Budapest 01. – V. kerület
Budapest 02. – XI. kerület
Budapest 03. – XII. kerület
Budapest 04. – II. kerület
Budapest 05. – VII. kerület
Budapest 06. – VIII. kerület
Budapest 07. – XIII. kerület
Budapest 08. – XIV. kerület
Budapest 09. – X. kerület
Budapest 10. – III. kerület
Budapest 11. – IV. kerület
Budapest 12. – XV. kerület
Budapest 13. – XVI. kerület
Budapest 14. – XVII. kerület
Budapest 15. – XVIII. kerület
Budapest 16. – XX. kerület
Budapest 17. – XXI. kerület
Budapest 18. – XXII. kerület
Pécs 01.
Pécs 02.
Mohács 03.
Szigetvár 04.
Kecskemét 01.
Kecskemét 02.
Kalocsa 03.
Kiskunfélegyháza 04.
Kiskunhalas 05.
Baja 06.
Békéscsaba 01.
Békés 02.
Gyula 03.
Orosháza 04.
Miskolc 01.
Miskolc 02.
Ózd 03.
Sajószentpéter 04.
Sátoraljaújhely 05.
Tiszaújváros 06.
Mezõkövesd 07.
Szeged 01.
Szeged 02.
Szentes 03.
Hódmezõvásárhely 04.
Székesfehérvár 01.
Székesfehérvár 02.
Bicske 03.
Dunaújváros 04.
Sárbogárd 05.
Gyõr 01.
Gyõr 02.
Csorna 03.
Sopron 04.
Mosonmagyaróvár 05.
Debrecen 01.
Debrecen 02.
Debrecen 03.
Berettyóújfalu 04.
Hajdúszoboszló 05.
Hajdúböszörmény 06.
Eger 01.
Gyöngyös 02.
Hatvan 03.
Szolnok 01.
Jászberény 02.
Karcag 03.
Törökszentmiklós 04.
Tatabánya 01.
Esztergom 02.
Komárom 03.
Salgótarján 01.
Balassagyarmat 02.
Érd 01.
Budaörs 02.
Szentendre 03.
Vác 04.
Dunakeszi 05.
Gödöllõ 06.
Vecsés 07.
Szigetszentmiklós 08.
Nagykáta 09.
Monor 10.
Dabas 11.
Cegléd 12.
Kaposvár 01.
Barcs 02.
Marcali 03.
Siófok 04.
Nyíregyháza 01.
Nyíregyháza 02.
Kisvárda 03.
Városnamény 04.
Mátészalka 05.
Nyírbátor 06.
Szekszárd 01.
Dombóvár 02.
Paks 03.
Szombathely 01.
Sárvár 02.
Körmend 03.
Veszprém 01.
Balatonfüred 02.
Tapolca 03.
Pápa 04.
Zalaegerszeg 01.
Keszthely 02.
Nagykanizsa 03.

Kossuth-1 Kossuth-2 Kossuth-3 Kossuth-4 Kossuth-5 Kossuth-6 Kossuth-7 Kossuth-8 Kossuth-9 Kossuth-10 Kossuth-11